Piccolo Giro di Sicilia - Reisverslag uit San Vito Lo Capo, Italië van Erik Nijland - WaarBenJij.nu Piccolo Giro di Sicilia - Reisverslag uit San Vito Lo Capo, Italië van Erik Nijland - WaarBenJij.nu

Piccolo Giro di Sicilia

Door: Erik en Annette

Blijf op de hoogte en volg Erik

22 Maart 2008 | Italië, San Vito Lo Capo

Na een week fietsen zijn we met onze tandem bijna terug op ons beginpunt. Alles gaat goed, nog geen lekke band na 450 km en geen druppel regen en genoeg zon. We zijn via Selinunte-Sciacca-Chiusa-Ficuzza- Monreale-Segesta-Scopello nu dan op het uiterste noordwestpuntje van dit prachtige eiland aangekomen: San Vito lo Capo. Morgen de koninginnerit naar Erice, een klim van 700 meter en dinsdagochtend vliegen we dan weer met Ryanair terug naar Weeze, net over de grens bij Nijmegen in Duitsland, waar we de tandem weer op de imperial van onze auto laden.

• 24 Maart 2008 - 08:08

Peter & Louise:

Ha op de bike tour again?

Dat geeft ons minder schuld gevoelens ivm te late felicitaties voor je (Erik) verjaardag afgelopen 16de. Van harte en nog goede dagen.
    Liefs, Peter en Louise

• 09 April 2008 - 15:18

Bettina:

Que largo el viaje y tan relajados que estan! Dan ganas de acompanarlos (sentada sobre la parte de atras de la bici, mirando el paisaje y escuchando los pajaritos). Felicitaciones, Anna, por tu nuevo titulo! Espero que tengas mas tiempo ahora para descansar.
    Un abrazo desde Costa Rica (en tiempos de lluvia)
    Bettina